Har du erfaring med løn- og personaleområdet og gerne fra den kommunale sektor og lyst til nye spændende oplevelser, så er du måske vores nye kollega?
Odense Bys Museers, Økonomi og Personale søger en løn- og personalekonsulent, som i samarbejde med teamets øvrige kollegaer, vil være med til at løfte opgaven med en sikker og effektiv løn- og personaleadministration for museets ledere og medarbejdere. Økonomi og Personale på Odense Bys Museer er et team bestående af 5 medarbejdere og er en del af afdelingen for Driftsudvikling.
Hos os får du:
Dine primære ansvarsområder vil være:
Det forventes at:
Som person er du:
Løn- og ansættelsesvilkår
Stillingen er på 32 timer ugentligt og er til besættelse 1. juni 2021 eller snarest derefter.
Løn- og ansættelsesforhold i henhold til gældende overenskomst mellem Kommunernes Landsforening og den faglige organisation.
Har du spørgsmål til stillingen, er du meget velkommen til at kontakte funktionsleder Vibeke Sielemann, e-mail: vsi@odense.dk eller på telefon 20 90 13 14 eller administrationschef Jan Schmidt Nielsen e-mail: jsn@odense.dk eller på telefon 51 16 66 23. Vi vil se frem til at modtage din ansøgning og CV.
Ansøgning indsendes senest d. 21/4 2021 kl. 12.00. Samtaler forventes afholdt den 26/4 2021.
Ansøgning indsendes elektronisk ved at gå ind på Odense Kommunes hjemmeside, Odense.dk/job.
Odense Bys Museer er en statsanerkendt selvejende museumsorganisation, der omfatter 7 udstillingssteder og beskæftiger 150 medarbejdere. Odense Bys Museer følger de kommunale overenskomster. Stillingen er knyttet til afdelingen Driftsudvikling. Med afsæt i eget fagområde arbejder medarbejderne på tværs af hele organisationen og indgår i eksterne netværk. Der er tale om et kreativt miljø med høj faglig profil.
Odense Bys Museer har administrationsaftale med Odense Kommune, hvilket betyder, at det er Odense Kommune, der praktisk håndterer ansøgningerne m.m. Alle gældende regler om håndtering af persondata og fortrolighed overholdes i den forbindelse.