Arkæologiens 2022 – ned i detaljen

Arkæologien ved Museum Odense ser tilbage på et fantastisk graveår i 2022, og det vil vi meget gerne dele med dig, der har årskort.

Berlok i krukke_2022
2000 år gammelt lille lerkar med fine smykker fra jernalderen

Torsdag 19. januar kl. 19-20.30 fortæller teamleder Maria Lauridsen om arkæologernes 2022.

Det var et år med både store og små udgravninger – fælles for dem er de mange nye og spændende resultater. På dagen kan du sammen med Maria dykker ned i udgravningerne, og hun vil endda medbringe et par af årets udvalgte fund.

Der er begrænset antal pladser, og tilmelding er derfor nødvendig på telefon 6551 4601 eller museum@odense.dk. Oplys årskortnummer, når du tilmelder dig. Hvis du ikke har Årskort til Museum Odense endnu, så er det ikke for sent. Vi har netop taget hul på et nyt år med 14 eksklusive arrangementer, og derudover får du fri entré i et år for 2 personer – på alle 6 museer.  Køb det her.