Kom til eksklusiv rundvisning i udstillingen Mor før alle andre – med dit årskort.

Særudstillingen Mor åbner den 1. juni. Den sætter spot på moderskabet og den revolution, det har gennemgået, gennem de sidste fem årtier. Museumsinspektør Camilla Ziethen Schjerning fortæller om tankerne og forskningen bag udstillingen, for der er kommet mange sjove historier frem undervejs.

Udstillingen vil ikke være helt klar denne dag, hvor du derfor får et unikt indblik bag museets facade.

Rundvisningen finder sted onsdag den 29. maj klokken 19-20:30.

Tilmelding til musem@odense.dk – skynd dig, der er kun få pladser.

OBS! Rundvisningen er alene for dig med årskort, men du må som altid tage en ven med.

Mødested:

Nyborgladen (den gule bygning) i Møntergården. Der er indgang via Møntestræde 1. Porten åbner 15 minutter før arrangementet begynder.

Husk også at sætte et kryds i kalenderen den 1. juni, hvor udstillingen åbner, og der sker mange andre ting og sager på Møntergården.