Årbogen Odense Bys Museer 2018

/

I ti medrivende og interessante artikler fortæller museets medarbejdere om et år, der blev præget af stor travlhed med udstillinger, udgravninger, forskning og formidlingsprojekter.

Årbogen bevæger sig langt omkring. Fra museumsdirektørens beretning om et museum under forandring og i udvikling over fortællingen om bevaring af bygningskulturarv til skildringen af frivillighed på Odense Bys Museer.
Alle ti artikler er skrevet af begejstrede og dybt engagerede skribenter, som brænder for at gøre viden og kulturhistorie levende og tilgængelig for alle læsere.

Den sidste del af årbogen præsenterer – som altid – de største højdepunkter fra året, der gik. Årsberetningen er fyldt med flotte illustrationer fra et begivenhedsrigt år på Odense Bys Museer.

Forlaget Odense Bys Museer