Kultur for to i et år

Med et årskort til Museum Odense kan du glæde dine kære med fantastiske oplevelser på vores museer. Du får fri entré for 2 voksne i et helt år på 6 museer (H.C. Andersens Hus, H.C. Andersens Barndomshjem, Møntergården, Den Fynske Landsby, Carl Nielsen Museet (2/6) og Carl Nielsens Barndomshjem). Husk, børn under 18 har gratis adgang.

Derudover får du 14 særlige events for årskortholdere, rabat i museumsbutikken og flere andre fordele.

Du kan købe årskortet her.

Hvis du gerne vil give et årskort i gave, kan du gøre det ved at trykke her og anføre det rigtige beløb for et årskort.

PS. Du kan selvfølgelig også komme i H.C. Andersens Hus og Ville Vau med årskortet. Her er det dog vigtigt, du bestiller tid i forvejen – det gør du her.

Lige nu koster det 395 kroner. Fra nytår stiger prisen til 450 kroner.