Eksklusive årskortarrangementer i 2022

Har du årskort til Odense Bys Museer, kan du til næste år deltage i hele 14 arrangementer. Og der er noget for enhver smag og interesse. Du kan bl.a. komme bag kulissen på særudstillingen “I skyggen”, høre museumsdirektør Henrik Harnows bud på fremtidens Odense Bys Museer, komme på besøg i Præstegårdens nye stuer, synge med på Højskolesangbogens dejlige sange og blive klogere på restaureringen af freskoerne i Mindehallen – og meget, meget mere.

Du kan hente programmet i billetsalgene, men du kan også læse om de spændende arrangementer her.

Har du endnu ikke årskort, kan du købe det i billetsalgene i H.C. Andersens Hus og på Møntergården. Det koster 395 kr. for et år, og så kan du endda tage en ledsager med helt gratis.