Meget mere jul

2022 bliver et særligt julet år for både gæster og medarbejdere ved Museum Odense. På Møntergården åbner vi julens hyggeligste familieoplevelse ”24 pakker – kom bag kulissen på årets TV-julekalendere” allerede 19. november.

Historisk jul
Gårdrummene på Møntergården danner traditionen tro rammen om den fineste historiske julestemning i de to første weekender i december. Julecaféen er åben, og du møder både musikanter, akrobater og den blå julemand.
3.-4. og 11.-12. december.

Kig i kulissen og jul på landet
For første gang i mange år åbner Den Fynske Landsby dørene til jul. Du og familien kan helt eksklusivt komme ind i kulisserne fra årets DR-julekalender ”Julehjertets hemmelighed”. Rundt i Landsbyen pynter vi op i flere huse og gårde og fortæller om forberedelserne til en rigtig jul på landet.
3.-4. og 11.-12. december.

Glæd dig til næste nyhedsbrev, hvor vi fortæller meget mere om programmet for julen.