Lad eventyret begynder// Valdes Jul på Møntergården

Magi, jul og venskaber.                                                                                           @ricofeldfoss

Tag familien med i den magiske og fortryllende Julekalenderudstilling Valdes Jul. Måske ved du endnu ikke, hvad “Valdes Jul” er, men det gør du, når TV 2 blænder op for Tv-julekalenderen fra i morgen fredag 1. december.  Her møder du for første gang Valde og Tala i et eventyr om nisser, natur, magi og venskaber – og det kan du glæde dig til.

Julekalenderudstillingen Valdes Jul er kommet i stand som et samarbejder mellem Museum Odense, TV2 og Cosmo.
Åbent de tre første weekender i december. Lørdage 10-18 og søndage 10-17.
Foto @rico feldfoss

PS! Husk, du kan komme gratis ind i udstillingen med to voksne og børn under 18 år, hvis du har årskort til Museum Odense. Køb dit årskort i butikken eller her.

Julekalenderudstillingen åbner 18. november og kan ses frem til 7. januar 2024 hver dag (undtagen mandag) klokken 10-16*.

*Julekalenderudstillingen Valdes Jul er lukket mandage + 24. 25. og 31. december 2023 og 1. januar 2024.