Tre slags årskort – også ét til dig

Billedtekst

For at fejre åbningen af bymuseet TID – Museum for Odense den 1. juni tilbyder Museum Odense i hele juni rabat på årskort. Med et årskort den måde kan du tage en eller flere med på vores seks museer allerede her i sommerferien.

Alle årskort giver adgang til H.C. Andersens Hus, Tid – Museum for Odense, Den Fynske Landsby, Carl Nielsen Museet, H.C. Andersens Barndomshjem og Carl Nielsens Barndomshjem [aktive links]. Tjek museerne for kommende oplevelser og aktiviteter.

Find det årskort, som passer dig.

OBS! Tilbud varer til og med søndag den 30. juni 2024.

Årskort 1+1 – Normalpris: 450 kr. I juni kun 399 kr!

Vores kendte årskort skifter navn, men fordelene er de samme: Adgang for dig + en ledsager til alle vores seks museer i et helt år. Børn under 18 år har gratis adgang.

Årskort 2+2 – Normalpris: 595 kr. I juni kun 545 kr!

Adgang for to personer på samme adresse + to ledsagere til alle vores seks museer i et år. Børn under 18 år har gratis adgang. Perfekt til familier eller par.

Årskort Ung – Normalpris: 275 kr. I juni kun 225 kr!

Adgang for dig under 30 år + en ledsager (også under 30 år) til alle vores seks museer i et år. Børn under 18 år har gratis adgang. Ideelt for unge kulturelskere.

Vi glæder os til at se dig!

Museum Odense